Plannen voor realisatie wko onder Hofvijver in Den Haag
Het Rijksvastgoedbedrijf (Rvb) wil onder de Haagse Hofvijver een wko laten realiseren, voor koeling en verwarming van de gebouwen op en rond het Binnenhof. Dit plan werd al eerder naar buiten gebracht, maar dankzij een recente brief van een Haagse wethouder aan de gemeenteraad is er nu meer informatie over.